Sunday, October 18, 2009

GaMbar Kelas 4BPB

lAst sEm katekan,
so kenangan yg menunjukan penah ku belajar di IPTA . mmg bangga dpt belajar kat IPTA ne,,,,
rajin skt lah sal bagi thu kat my pengarah program mntak dia uruskan so dapat dana untuk club kesayangan ku..last2 hempeh lngsung tak jln. nak maki tak guna,klau maki mmg tak jalan and aku pun tak dpt nak ambik gmbr,,,and than aku pun dgn relakan diri uruskan untuk fakulti..
malangnya cuma 5 kelas je nak ambik.
tak kisah lah jnji aku dpt ambik gmbar klas aku.. aku set kul 8.30. sal mmg aku dah agk klau ckap wktu sebenar msti dtg mcm datuk and datin tg perlukan kapet merah. sampai je nmpak sara and y kat sne..em ok lah 2 jji aku nmpak mmber nak ambik gmbar. tgu2 pun nya tgu kul 9.30 br smua ada. tapi kul 10pg br mula tangkapan. panas hati gak ada yg komplen kate lambat lah, mahal lah hrganya. pns bro hati ne. nak pijak je muka diorg. nak tunjuk prngai baik kan so aku pun diam je lah. nak wat mcm mane, nak jge hati org... dah lah panas and than ambik gambar candit. pling aku benci sekali...
to my friend thanks a lot,,, and bg budak2 yg bnyak kerenah nak beli, beli je jgn nak ckap je. kalau kau tak beli aku tak heran lah. aku tetap dpt harga murah k... see u than

No comments:

Post a Comment