Wednesday, November 4, 2009

PSM

PSM,
Projek Sarjana Muda bagi student yang mengambil ijazah sarjana muda,..
akhirnya hbs gak PSM ku, hampir setahun bertungkus lumus ku usaha dan penat lelah.
penyelia PSM En. Ahmad Kaseri aku diletakkan bawah jagaan En. Nazir bersama 2 lagi rakan seperjuangan Noraidilah (Aidil) dan Sharil (Baiyar). kite tiga org ne awl2 mmg tak thu nak wat mcm mane psm ne, yelah first time nak wat kajian kan. tapi atas usaha masing2 kitong dpt plih tajuk . cuma aku je pilih tajuk lari sikit dr En. Nazir ne, sal dia dalam bidang Law. aku lak wat scheduling. aidil and baiyar wat safety. kesian En. Nazir habis aku auta dia. ye lah,dia lebih fhm safety ne berbndg dgn production. PSM I, bulan 3 siap untuk di bentangkan. nasib aku baik kot Doc. James Bon tak de time 2. kalau tak msti di reject aku nya psm aku. yg bestnya aku tipu En. Rahman sal populasi kilang kat Batu Pahat. Aidil Jadi mangse keadaan time 2.nasib aku baik kot dia back up aku. thanks dil. yg jurnal lak aku tak cari sgt, bnyak aku wat ayt sendiri and tgk buku rujukan . and i finish my PSM I.

Aku lebih wat keje sendiri brbnding mntak tolong dr pnsyarah sal EN. Nazir ne srh kite wat sndiri,nak kate bdk group aku ne hdup berdikari lah jgk brbnding dgn bdk2 lain. mcm arip setia dgn kate2 Bro..ok this for PSM I, nak cerite panas kte tgk lak PSM II k...

No comments:

Post a Comment